Fælleshus: Afdeling 12 – Katrineholmsalle

Om fælleshuset

Fælleshuset er beliggende på Katrineholmsalle 45, 8300 Odder.

Hvem kan leje fælleshuset?
Beboere i DOMI Bolig samt udefrakommende kan leje fælleshuset.

Hvor mange er der plads til?
Der er plads til 60 personer i fælleshuset.

Hvilke faciliteter er der i fælleshuset?

  • En industriopvaskemaskine
  • To køle-/fryseskabe
  • To komfurer
  • To kaffemaskiner
Har du spørgsmål vedrørende fælleshuset, kan du kontakte:
Afdelingsbestyrelsesmedlem Anne Thoustrup
Telefon: 2897 9811 (mandag kl. 15.30-17.00 og onsdag kl. 16.00-17.00)
 
Ved booking er lejeperioden først gyldig, når du har modtaget en lejekontrakt.
Nøglen afhentes hos et bestyrelsesmedlem i afdelingen, efter nærmere aftale.

Find derhen

Fælleshuset
Afdeling 12,
Katrinsholmsalle

Få rutevejledning i Google Maps

Hvad koster det at leje fælleshuset?

For beboere i afdeling 12, Katrineholmsalle:

Fredag kl. 13.00 til lørdag kl. 11.00 kr. 1.000,-
Lørdag kl. 13.00 til søndag kl. 11.00 kr. 1.000,-
Fredag kl. 13.00 til søndag kl. 11.00 kr. 1.500,-
Depositum kr. 1.000,-
 
Hverdage (mandag til torsdag) pr. dag kr. 250,-
Depositum kr. 500,-
 

For beboere i DOMI Boligs øvrige afdelinger:

Fredag kl. 13.00 til lørdag kl. 11.00 kr. 1.200,-
Lørdag kl. 13.00 til søndag kl. 11.00 kr. 1.200,-
Fredag kl. 13.00 til søndag kl. 11.00 kr. 1.700,-
Depositum kr. 1.000,-
 

For udefrakommende:

Fredag kl. 13.00 til lørdag kl. 11.00 kr. 2.000,-
Lørdag kl. 13.00 til søndag kl. 11.00 kr. 20.00,-
Fredag kl. 13.00 til søndag kl. 11.00 kr. 2.500,-
Depositum kr. 1.000,-
 
Der tages forbehold for prisændringer.

Hvilke regler gælder i fælleshuset

Når du lejer fælleshuset, gælder følgende ordensbestemmelser:

  1. Lejeren har det fulde ansvar for sine gæsters handlinger og opførsel.
  2. Musik skal ophøre kl. 1.00 og lokalerne være forladt kl. 2.00.
  3. Af hensyn til generende støj, må vinduer og døre ikke stå åbne under arrangementet.
  4. Rengøring af køkken samt øvrige lokaler, inkl. fejning af gulve, foretages af lejeren. Stole tørres af og sættes på vogne og køres ind i depot. Borde tørres af og stilles på plads som beskrevet nedenfor på nærværende kontrakt.
  5. OBS! Borde må ikke slæbes – skån gulvet.
  6. Husholdningsaffald skal afleveres i miljøstationen, efter nærmere aftale med ejendomsfunktionæren. Øvrigt affald som f.eks. papir og flasker skal lejeren selv medtage og bortskaffe.
  7. Ophold udenfor lokalerne må ikke finde sted, f.eks. vil det ikke være tilladt at opstille borde og stole i det fri.
  8. Parkering er forbudt på Katrineholmsalle, men skal finde sted på de etablerede P-pladser.
  9. Misligholdelse af reglerne kan medføre bortvisning og vil fremtidigt afskære lejeren fra at kunne leje fælleshuset.

Evt. skader og mangler meddeles til serviceafdelingen på mail: service@domibolig.dk.

Nedenunder finder du en printvenlig version af ordensbestemmelserne:
Ordensreglement for fælleshuset på Katrineholmsalle

Hvornår er fælleshuset ledigt og hvordan booker jeg det?

For booking af fælleshuset, kan du kontakte:
Afdelingsbestyrelsesmedlem Anne Thoustrup
Telefon: 2897 9811 (mandag kl. 15.30-17.00 og onsdag kl. 16.00-17.00)
Ved booking er lejeperioden først gyldig, når du har modtaget en lejekontrakt.
Nøglen afhentes hos et bestyrelsesmedlem i afdelingen, efter nærmere aftale.