Afdeling 14: Egholmparken, Odder

Afdeling 14 – Egholmparken 1-180, 8300 Odder

Afdelingens 141 rækkehuse er opført i 1983 og beliggende Egholmparken 1-180, 8300 Odder.

Afdelingen er beliggende i udkanten af Odder, tæt på skole og svømmehal.

Ejendommene er løbende blevet vedligeholdt. Belægning er renoveret i 2013, murværk, hegn og låger i 2017 og fjernvarmerørene i 2022.

Afdelingen har haft ladestander til elbiler siden 2021. 

Afdeling 14,
Egholmparken 1-180

Servicekontoret

Mandag – fredag: 7.30-9.30
– tal direkte med en vicevært
 
Mandag – torsdag: 9.30-13.00
– bestil tid til besøg af en vicevært
Ved pludselig uopsættelig skade kan du ringe til 7027 0708

Afdelingsbestyrelsen

Der afholdes årligt et afdelingsmøde, hvor der blandt beboerne bliver valgt en afdelingsbestyrelse.
Medlemmerne er valgt for en 2-årig periode, og af disse bliver 3 valgt til DOMI Boligs repræsentantskab.
Afdelingsbestyrelsens medlemmer står gerne til rådighed med informationer om afdelingen.

Formand
Lena Hoffmann
Egholmparken 138
7171 7161
lena.romand@godmail.dk

Bestyrelsesmedlem
Jakob Hamann Carlsen
Egholmparken 126
6166 7210
jakobhamann.carlsen@gmail.com

Bestyrelsesmedlem
Marianne Frøslee

Bestyrelsesmedlem
Claus Laursen
Egholmparken 69
2050 0724
cpal.59@hotmail.com

Bestyrelsesmedlem
Birgitte Friis Sørensen

1. suppleant
Martin Olsen
Egholmparken 162
2148 4042
martin@hens.dk

2. suppleant
Jan Jørgensen
Egholmparken 104
4169 5535
jorgensenlisten@gmail.com

Praktisk information

Reglementer

Se husorden, vedligeholdelsesreglement og råderetskatalog her.

Husdyr

Det er tilladt at holde husdyr.
Se husdyrreglement her.

Regnskaber og budgetter

Se afdelingens regnskaber og budgetter her.

Vaskefaciliteter

Afdelingen har ikke fællesvaskeri – hvert lejemål har vaskemaskine.

Altan/have

Alle lejemål har egen have.

El, vand og varme

El afregnes med forsyningsselskabet.
Vand afregnes aconto via huslejen.
Varme afregnes aconto via huslejen.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat volutpat.

Fælleshus

Afdelingen har ikke et fælleshus, men du kan leje et af DOMI Boligs fælleshuse her.

Hårde hvidevarer

Boligerne har komfur, emhætte og køleskab.

Modernisering

Der kan moderniseres køkkener og badeværelser.
Du kan læse om individuel modernisering her.

Opbevaringsrum

Der er et skur til hver bolig.

Parkering

Der er fælles parkering.

TV

AURA Fiber / Oddernet.
Du kan komme videre til deres hjemmeside ved at klikke på navnet.

Vedligeholdelsesordning

A-ordning.
Du kan læse om A-ordning her.

Ladestander

Afdelingen har en ladestander til el- og hybridbiler.
Du kan læse brugsvejledningen her.

Energimærk

Energimærke

Energimærke for afdelingens rækkehuse finder du her.

Husleje og boligtyper

For informationer om de forskellige boligtyper, lejemålsstørrelser og huslejer henviser vi vil Aarhusbolig.dk på nedenstående link:

Se information om boligerne på aarhusbolig.dk

Plantegninger

Nedenfor beliggenhedsplanen finder du plantegninger på de individuelle boliger.
Klik på husnummeret for at se plantegningen.

Plantegninger

Lige numre:

Nr.:

2

4

6

8

Nr.:

10

12

14

16

18

20

22

24

26

28

30

32

34

36

38

Nr.:

42

44

46

48

50

52

54

56

58

60

Nr.:

62 

64

66

68

70

72

74

76

78

80

Nr.:

82

84

86

88

90

92

94

96

98

Ulige numre

Nr.:

1

3

5

7

9

11

13

15

17

19

21

Nr.:

23

25

27

29

31

33

35

37

39

41

43

Nr.:

45

47

49

21

53

55

57

59

61

63

65

Nr.:

67

69

71

73

75

77

79

81

83

85

Nr.:

87

89

91

93

95

97

99

101

103

105

Beboere imellem

Denne side er dedikeret til afdelingens beboere og fællesskabet i afdelingen.

Her kan du finde oplysninger om afdelingsbestyrelsen, fællesaktiviteter og eventuelle nyhedsbreve og Facebook-gruppe.

Afdelingsbestyrelsen har udformet en lille skrivelse til at ønske nye beboere velkommen, og give en lille oversigt over diverse kontaktoplysninger.

Afdelingens Facebook-gruppe

Bemærk, at DOMI Bolig ikke er en del af afdelingens Facebook-gruppe og ansvaret for gruppen påhviler alene afdelingens beboere.

Afdelingsbestyrelsen

Der afholdes årligt et afdelingsmøde, hvor der blandt beboerne bliver valgt en afdelingsbestyrelse.
Medlemmerne er valgt for en 2-årig periode, og af disse bliver 3 valgt til DOMI Boligs repræsentantskab.
Afdelingsbestyrelsens medlemmer står gerne til rådighed med informationer om afdelingen.

Formand
Lena Hoffmann
Egholmparken 138
7171 7161
lena.romand@godmail.dk

Bestyrelsesmedlem
Jakob Hamann Carlsen
Egholmparken 126
6166 7210
jakobhamann.carlsen@gmail.com

Bestyrelsesmedlem
Marianne Frøslee

Bestyrelsesmedlem
Claus Laursen
Egholmparken 69
2050 0724
cpal.59@hotmail.com

Bestyrelsesmedlem
Birgitte Friis Sørensen

1. suppleant
Martin Olsen
Egholmparken 162
2148 4042
martin@hens.dk

2. suppleant
Jan Jørgensen
Egholmparken 104
4169 5535
jorgensenlisten@gmail.com

Tagudskiftning og renovering af skur og indhegning af forhave

Der pågår udskiftning af tag, tagrender og nedløbsrør på alle boliger; udskiftning af tag og beklædning på samtlige skure; samt skift fra træplankeværk til hæk og metallåger i forhaverne i hele afdelingen. Yderligere vil de høje plankeværk mellem bolig og skur ind mod naboen blive erstattet af et nyt komposithegn magen til det, afdelingen har vedtaget at måtte opsætte på havesiden.

Tagudskiftningen forløber sommer 2023 til sommer 2024. Renovering af skur mv. forløber marts 2024 til sommer 2024. 

Foreløbig tidsplan tagudskiftning

Et plans huse

Uge 10-13: Opstart i nummer 10-20
Uge 12-15: Opstart i nummer 2-8
Uge 14-17: Opstart i nummer 1-7
Uge 16-19: Opstart i nummer 9-13
Uge 18-21: Opstart i nummer 97-105
Uge 20-23: Opstart i nummer 87-95
Uge 22-25: Opstart i nummer 79-85
Uge 24-28: Opstart i nummer 67-77

To plans husene

Uge 7-11: Opstart i nummer 126-134
Uge 10-15: Opstart i nummer 136-144
Uge 14-20: Opstart i nummer 172-180

Resterende boliger vil blive annonceret og varslet så hurtigt som muligt i takt med, at arbejdet skrider frem.

Arbejdet vil tage to til fire uger afhængig af de aktuelle boligers størrelse, vejret mv. Det skal bemærkes, at vejret spiller en afgørende rolle for fremdriften i projektet, hvorfor det kan blive nødvendigt at justere tidsplanen løbende. 

Foreløbig tidsplan efterisolering 

Et plans huse

Uge 11: Opstart i nummer 110-124 + 156-164
Uge 12: Opstart i nummer 100-108 + 146-170
Uge 17: Opstart i nummer  28-36
Uge 18: Opstart i nummer  1-7 + 2-8

To plans husene

Uge 12: Opstart i nummer 10-20
Uge 17: Opstart i nummer 136-180

Resterende boliger vil blive annonceret og varslet så hurtigt som muligt i takt med, at arbejdet skrider frem.

Der tages forbehold for forsinkelser og justeringer, som arbejdet skrider fremad. Tidsplanen opdateres.

Foreløbig tidsplan skurrenovering

Uge 12: Prøveskur
Uge 13: Opstart i nummer 42-54
Uge 15: Opstart i nummer 56-62
Uge 16: Opstart i nummer 78-80

Umiddelbart er rækkefølgen den samme som i tagudskiftningen. Forhåbningen er, at skurrenovering indhenter tagudskiftning, så at oprydning og reetablering af grønne arealer herefter kan ske løbende i takt med, at arbejdet skrider fremad. 

 

 

Varsling

Senest tre dage inden arbejdet begynder i specifikt din bolig, vil du blive varslet af  entreprenøren.  

Oprydning og tømning forudsættes

Du skal sørge for, at såvel loft som skur er helt tømt for ejendele, når det er din boligs og dit skurs “tur”.

Udover ejendele skal skurene ligeledes være tømt for eventuel isolering,  beklædningsplader, hylder og flyvende forlængerledninger mv.

Terrasser og udenomsarealer skal også være ryddet, så der dels er plads til at stille et stillads op rundt om bygningerne, dels plads til at håndværkerne kan komme til tag og skur med og uden materialer og værktøj.  

Endelig skal også diverse ophæng på skurbeklædning og under udhængsbrædderne over hoveddørene skal være fjernet.

Kontakt

Projektleder DOMI Bolig

Rasmus Obel

2443 6085

rao@domibolig.dk

Projektleder
entreprenør
Vognsen & Co

Lennart Nissen

 ln@vognsen-co.dk

Håndværkerne

Spørg sjakbajsen på det aktuelle projekt.