Afdeling 14: Egholmparken, Odder

Afdeling 14 – Egholmparken 1-180, 8300 Odder

Afdelingens 141 rækkehuse er opført i 1983 og beliggende Egholmparken 1-180, 8300 Odder.

Afdelingen er beliggende i udkanten Odder, tæt på skole og svømmehal.

Ejendommene er løbende blevet vedligeholdt, belægning er renoveret i 2013, murværk, hegn og låger er renoveret i 2017 og fjernvarmen renoveres i 2022.

I 2021 fik afdelingen opsat en ladestander til elbiler.

Afdeling 14,
Egholmparken 1-180

Servicekontoret

Mandag-torsdag: 7.30-13.00
Fredag: 7.30-9.30
Ved pludselig uopsættelig skade kan du ringe til 7027 0708

Afdelingsbestyrelsen

Der afholdes årligt et afdelingsmøde, hvor der blandt beboerne bliver valgt en afdelingsbestyrelse.
Medlemmerne er valgt for en 2-årig periode, og af disse bliver 3 valgt til DOMI Boligs repræsentantskab.
Afdelingsbestyrelsens medlemmer står gerne til rådighed med informationer om afdelingen.
Afdelingsbestyrelsen

Formand
Lena Hoffmann
Egholmparken 138
7171 7161
lena.romand@godmail.dk

Bestyrelsesmedlem
Mikkel Størum
Egholmparken 180

Bestyrelsesmedlem
Marianne Frøslee

Bestyrelsesmedlem
Claus Laursen
Egholmparken 69
2050 0724
cpal.59@hotmail.com

Bestyrelsesmedlem
Birgitte Friis Sørensen

1. suppleant
Malene Størum
Egholmparken 180
2825 7476
maleneoester_90@hotmail.com

2. suppleant
Heidi Olsen
Egholmparken 83
4143 3433
1963hmo@gmail.com

Praktisk information

Reglementer

Se husorden og vedligeholdelsesreglement her.

Husdyr

Det er tilladt at holde husdyr.
Se husdyrreglement her.

Regnskaber og budgetter

Se afdelingens regnskaber og budgetter her.

Vaskefaciliteter

Afdelingen har ikke fællesvaskeri – hvert lejemål har vaskemaskine.

Altan/have

Alle lejemål har egen have.

El, vand og varme

El afregnes med forsyningsselskabet.
Vand afregnes aconto via huslejen.
Varme afregnes aconto via huslejen.

Fælleshus

Afdelingen har ikke et fælleshus, men du kan leje et af DOMI Boligs fælleshuse her.

Hårde hvidevarer

Boligerne har komfur, emhætte og køleskab.

Modernisering

Der kan moderniseres køkkener og badeværelser.
Du kan læse om individuel modernisering her.

Opbevaringsrum

Der er et skur til hver bolig.

Parkering

Der er fælles parkering.

TV

AURA Fiber/Odder Antenne.

Vedligeholdelsesordning

A-ordning.
Du kan læse om A-ordning her.

Ladestander

Afdelingen har en ladestander til el- og hybridbiler.
Du kan læse brugsvejledningen her.

Husleje og boligtyper

For informationer om de forskellige boligtyper, lejemålsstørrelser og huslejer henviser vi vil Aarhusbolig.dk på nedenstående link:

Se information om boligerne på aarhusbolig.dk

Plantegninger

Nedenfor beliggenhedsplanen finder du plantegninger på de individuelle boliger.
Klik på husnummeret for at se plantegningen.

Plantegninger

Lige numre:

Egholmparken 2-8

Nr.:

2

4

6

8

Egholmparken 10-38

Nr.:

10

12

14

16

18

20

22

24

26

28

30

32

34

36

38

Egholmparken 42-60

Nr.:

42

44

46

48

50

52

54

56

58

60

Egholmparken 62-80

Nr.:

62 

64

66

68

70

72

74

76

78

80

Egholmparken 82-98

Nr.:

82

84

86

88

90

92

94

96

98

Egholmparken 100-120
Egholmparken 122-140
Egholmparken 142-160
Egholmparken 162-180

Ulige numre

Egholmparken 1-21

Nr.:

1

3

5

7

9

11

13

15

17

19

21

Egholmparken 23-43

Nr.:

23

25

27

29

31

33

35

37

39

41

43

Egholmparken 45-65

Nr.:

45

47

49

21

53

55

57

59

61

63

65

Egholmparken 67-85

Nr.:

67

69

71

73

75

77

79

81

83

85

Egholmparken 87-105

Nr.:

87

89

91

93

95

97

99

101

103

105

Beboere imellem

Denne side er dedikeret til afdelingens beboere og fællesskabet i afdelingen.

Her kan du finde oplysninger om afdelingsbestyrelsen, fællesaktiviteter og eventuelle nyhedsbreve og Facebook-gruppe.

Velkommen til afdelingen
1. Afdelingen
Der afholdes årligt et afdelingsmøde, hvor der blandt beboerne bliver valgt en afdelingsbestyrelse.
Afdelingsbestyrelsesmedlemmer er valgt for en 2 årig periode, og disse er automatisk medlem af AAB’s repræsentantskab.
Afdelingsbestyrelsesmedlemmer står gerne til rådighed, hvis der opstår tvivlsspørgsmål vedrørende den enkelte boligtagers lejemål.
 
2. Husdyr
Det er i henhold til ordensreglementet tilladt at have husdyr.
 
3. Biler og parkering
Der er anlagt 5 parkeringsområder. Det er beboernes ansvar, at også deres besøgende bruger disse til parkering.
Det er ikke tilladt at parkere campingvogne, af- og pålæsning af disse er dog tilladt.
Biler over 3500 kg. må ikke parkere i afdelingen.
Det er ikke tilladt at parkere på stamvejene, da disse hele tiden skal være farbare for ambulancer og brandbiler. Af- og pålæsning er dog tilladt.
 
4. Storskraldsordning
Vi vil gerne opfordre alle vore beboere til at gøre brug af ordningen om indsamling af storskrald. Vi betaler alle et tvunget genbrugsbidrag. Reno Syd omdeler hvert år en pjece med datoer for indsamling i vort område.
Affaldet skal stå klar senest kl. 7.00 på afhentningsdagen. Placeres på de udpegede områder. Tvivl – spørg ejendomsfunktionæren. Affaldet medtages kun hvis det er sorteret, dvs. brandbart, jern og metal, elektronik, sanitet, pap, aviser og glas.
Godkendte klare sække anvendes. Kan købes i supermarkeder og byggemarkeder. Overholdes disse regler ikke og affaldet derfor ikke bliver afhentet, skal den enkelte beboer selv foranledige uafhentet affald fjernet.
 
5. Områdesyn
Hvert år – sædvanligvis i august/september – afholder afdelingsbestyrelsen, AAB’s inspektør og vores “grønne mand” områdesyn. Her iagttages de grønne områder generelt. Drøfter udvikling af bestemte områder. Kigger på legepladsernes beskaffenhed og udbygning af disse.
Boligområderne – her tænkes specielt på forhaverne. Er der brug for en henstilling om oprydning i front området? Er hækkene blevet for høje eller tykke? Den enkelte beboer får skriftlig henstilling, såfremt der er behov herfor.
 
Præmie:
Hvert år præmieres/belønnes en beboer for den bedst vedligeholdte, flotteste eller mest specielle forhave. Også anden for for initiativ til forskønnelse af vort område kan indgå i vurderingen. Afgøres ved det årlige områdesyn af afdelingsbestyrelsen.
Den siddende afdelingsbestyrelse kan ikke deltage i konkurrencen.
 
Med venlig hilsen
Afdelingsbestyrelsen i afd. 14
 
 

Afdelingens Facebook-gruppe

Bemærk, at DOMI Bolig ikke er en del af afdelingens Facebook-gruppe og ansvaret for gruppen påhviler alene afdelingens beboere.

Afdelingsbestyrelsen

Der afholdes årligt et afdelingsmøde, hvor der blandt beboerne bliver valgt en afdelingsbestyrelse.
Medlemmerne er valgt for en 2-årig periode, og af disse bliver 1 valgt til DOMI Boligs repræsentantskab.
Afdelingsbestyrelsens medlemmer står gerne til rådighed med informationer om afdelingen.
Afdelingsbestyrelsens medlemmer

Formand
Lena Hoffmann
Egholmparken 138
7171 7161
lena.romand@godmail.dk

Bestyrelsesmedlem
Mikkel Størum
Egholmparken 180

Bestyrelsesmedlem
Marianne Frøslee

Bestyrelsesmedlem
Claus Laursen
Egholmparken 69
2050 0724
cpal.59@hotmail.com

Bestyrelsesmedlem
Birgitte Friis Sørensen

1. suppleant
Malene Størum
Egholmparken 180
2825 7476
maleneoester_90@hotmail.com

2. suppleant
Heidi Olsen
Egholmparken 83
4143 3433
1963hmo@gmail.com